Yarrentasann Arkadaşlar nişanınız nasıl geldi? akıntınız nasıldı?kaçıncı haftada geldi ?ne zmaan doğumunuz başladı?
kahvesever__ Yarrentasann sümsüksü gibiydi beyaz şeffaf tı 37+1 de geldi akıntım hiç olmadı benim hamilelik te
hasretarenmila Benimde 38+3 de başladı gece saat 3 gibi oğlum dünyaya geldi sümüksü şeffaftı sonra git gide çoğaldı ve rengi kahverengi olmaya başlamıştı
Yarrentasann kahvesever__ yok daha yapmadım doğum 36+5im nişanım geldi sanırım işte sizi soruyorm sizin geldikten sonra ne zaman doğum yaptınız ya da yaptınız mi