asilannesii Minikbebis91 https://resimyukle.io/r/TmgPBqtz6I https://resimyukle.io/r/TGTqWGYVr6 Daha dün geldi akşam kurduk ve taş gibi. Kesinlikle tavsiye ederim. Döşeği falan yeterli kalınlıkta. Ve cocuğu tartacagını bilsem 5 yasındaki cocuk dahi sığar içine.
seda2209 Minikbebis91 ben kraftin park yatağını aldım ama hâlâ içime sinmiyor. Herkes çok öneriyor diye aldım da üstte ki arkadaşın da dediği gibi görüntüsü ble hoşuma gitmiyor 🤦🏻♀️
mrs_elisah Minikbebis91 prego almıştık çok memnunuz 18 aydır kullanıyor. Yakında kardeşi kullanacak inşallah. İçine de Yataş tan cottony aldık. Sallamaya alıştırmayın zaten insanın sallarken bile başı dönüyor bebeği düşünemiyorum.
eleanor68 asilannesii sallanıyor mu peki park yataklar çok sallanmiyor ve bebek içinde uyumuyor diye duydum
Minikbebis91 asilannesii yatağın yanına tam hiza oluyor mu anne yanı gibi kullanmak için almayı düşünüyorum bende
asilannesii eleanor68 sallanma aparatı var altında açtığınızda çokta güzel sallanıyor. Aparatı kapatırsanız sabit kalıyor. Ben beğendim ve annem hiç istemiyordu küçük sepet beşik falan alalım diyordu. Kurarken o da gördü ne güzelmiş diyor. Yani bir beşik alın cocugu büyütün içinde
elcinxxx Herkes bana da park yatak al diyor fakat görseli de hiç güzel değil yaa içime hiç sinmiyor , ama cok kullanışlı rahat olduğu yönünde çok yorum varrr
Tugba6336 elcinxxx ben bu hatayı yaptım. Oğlumda herkes al dedi ama görseli çok kötü ilk çocugum böyle bişey almam dedim. Sonuç 1 yaşından sonra ahşapta ayağa kalkmaya başladı. Ondan sonra hiç kullanmadık yatağı.ve odada hep boş boş durdu. En son elden çıkardım. Şimdi park beşik alacam
Jadewinder Minikbebis91 o modeli düşünüyordum ben de ama şikayet var sitesine baktığımda çok sayıda gıcırdama sorunu yazıldığını gördüm. O yüzden kafam karıştı açıkcası.
NilAda16 Minikbebis91 yoyko aldım ama tabi daha kullanmadım. Gayet kullanışlı, memnuniyeti de yüksek bir park yatak
elcinxxx Tugba6336 chicco next2me magic aldım bende. Sonra ablasının odasına dahil edeceğim miniği , ikea dan karyola alacağım ona da.