Çok merak ettiğim bir konuyla aranızdayım :)
İlk aylarda özellikle bebeğin iyi olup olmadığını nasıl hissediyorsunuz?
8+1’im şükür. Cuma kontrolüm var. İyi diye yoruyorum öyle düşünmek istiyorum ama bir tarafım hep korkular içinde. İyi mi, bir terslik olursa anlat mıyım vs gibi.
Aylık kontrole dönünce ne yapacağım emin değilim :D