Elifonur06 Belki 10 belki daha az dk önce WC ye girdim tam tekrar uyuycam tekrardan WC ye girdim sizce hamilelik belirtisimidir:)😊🙏🏻♥️
Kleopatra- Elifonur06 Sadece bu belirtiyle olurmu bilmiyorum canım. Başka belirti yok mu mesela kasıkta batma hissi bel ağrısı falan.
Merve201119 Elifonur06 sadece bu belirti ile var yada yok denilemez sistit belirtilerindede sık tuvalete çıkma var adetinize kac gun var
Kleopatra- Elifonur06 O zaman bir test yapın bende öyle oldum çünkü mide bulantım yoktu sadece kasıkta batma ve bel ağrım vardı göğüslerim acıyordu.
Elifonur06 Merve201119 en son adetim 21-22 Temmuz gibi oldum ama adet olmadım kahverengi kanama akıntı arada kırmızı kanama ama daha baskın kahverengi kanama ve akıntı oldu bende şimdi adet zamanımı bekliyorum adetimde gecikme olursa test yapacağım 😊🙏🏻♥️
Elifonur06 Kleopatra- benimde göğüslerimde hassasiyet var acayip halsizlik oluyor bende ve olduğumdan daha baskın duygusalım 🙏🏻😊♥️🥹
Merve201119 Elifonur06 canım ben tam anlayamadım en son adeti 21 inde olduysan birdahaki adetin ağustosun 21 i oluyor sen adet zamanından oncemi iliski yaşadın yada temmuzun 21 inden oncemi
Elifonur06 Merve201119 Merve hanım zaten bütün belirtilerim var şuan adetimin gecikmesini ve test yapmayı bekliyorum sadece 🙏🏻😊♥️ İlginizden dolayı teşekkür ederim 🙏🏻😊♥️
Merve201119 Elifonur06 ozaman adetin gecikmesini beklemene gerek yok canım ağustosun 15 inde yapsan varsa ciksr zaten