Arkadaşlar ben 6 haftalık gebeyim dün doktora gittiğimde bebeğimin kalp atışının yavaş olduğunu kalbinin durabilecegini yada düşük yapabileceğimi söyledi ama hizlanabilirde dedi ama herhangi bi sancim lekelenmem dahi yok kesemin gayet güzel olduğunda söyledi başına böyle bişey gelipte bebeği iyi olan varmı ? Hiç iyi değilim. .