zamaneannesi80 bende taşınacağım kendi dolabımda bir yer ayırdım bebiş için daha mobilya almak oda yapmak istemiyorum bi de beşiği yeterli .
Bende nisana kadar kontrat, satacaklarmış daireyi 2,3 aya çıkarsınız olmadı dedi ama eşim inat ediyor kontratım nisan da doluyor o zamana anca çıkarım diyor ama o zamana da bebiş 4 -5 aylık olacak nasıl taşınacağım o varken bilmiyorum