Gayet iyi artmış bence ben de bi kere başka doktora gitmek zorunda kaldım hemen sağlıksız dedi 7binlerde olmalı falan dedi kendi doktoruma gittim sıkıntı görmedi kan değeri sadece hamilelik olup olmadığını kontrol etmek içindir bebeğin sağlığı kese de belli olur demişti