Dogum yapalı 4 gün oldu ilk günden göğsümun ucu yara oldu kıpkırmızı çatlaklar var emzirirken kaniyo ve cok acıyo kendimi skmaktan dikişlerim acıyı artık . Süt kaymağı madecassol ve lansinoh kullandım faydasını görmedim başka önerisi olacak varmı ???