Ne kadar ayıp ya fikir sorarken paylaşmak istiyor insan bazen kadın karar verdik demiş ! Bitti yok şöyle yok böyle hamile bi insanın kalbini kırmaktan ne zevk alıyorsunuz acaba ya beğenmediysen de güzel adıyla yaşasın de geç. Ya da cevap vermek zorunda değilsin boynunuza silah dayayıp söyle fikrini demedi. İncitmeye değer mi ya lütfen a empati kurun