Kızlar bu sadece hamilelikde mi yapılıyor ? 1 sene önce ilk defa kadın doktoruna gittiğimde ultrasal haric parmaklarıylada bakmışdı ve bana kemiğin çok önde normal doğumda çok zorlanırsın, normalden daha cok ağrılı olur demişdi. Ozaman hamile değildim bu arada şimdi 29+3 hamileyim başka doktora gidiyorum ve bana hic böyle şeyler söylenmedi daha bunu acaba doktoruma söylesem mi ? İlk gittiğim doktor türkiyedendi ben yurtdışında yaşıyorum söylesemde pek takmaz bence cünki burda ağlasanda sızlasanda sezeryan yaptırmıyorlar ikiz hamilelerde bile doktor ortak kararı ile izin alınıyo yani herkes normal doğuruyo 😅 cok nadir gercekten anne bebek sağlığı tehlikedeyse sezeryan yapıyorlar bilemedim o çatı muayenesimiydi ? Hamile değilken neden baktıki