Merhaba kızlar ben 15+5 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim. Doktor ilk zamandan beri ultrasonla hep sol tarafımdan bakıyor bebeğe. Bende sol tarafıma yattığımda ağrı oluyor çoğu zaman sağ tarafım boş gibi 😂 yatarken yan yatıyorum ama hafif yüz üstü gibi anlarsınız😁 geçen hafta hareketini hissettim bir kere sol tarafımdaydı 🧸 yani kısaca bu haftalarda sağ sol mevzusu var mı? Ben hep ortada falan duruyor zannediyordum 😂ilk gebeliğimi hiiiç hatırlamıyorum bunda daha bilinçliyim 😅 bu durumda olanlar yazabilir mi? 💛