Merhaba arkadaşlar.
İkinci doğum gerçekleşmeden evvel oğluma tuvalet eğitimi verebileceğimi düşündüm. Şu an 22 aylık, birkaç gün içinde 23 olacak nasipse. Psikolojik yönden şartları sağladığını gözlemliyoruz birkaç aydır, o yüzden deneyelim dedik. Şu an alıştırma külotu ile oturuyor, lazımlığı da var, klozet adaptörü de aynı şekilde ama aklıma takılan bir şey var. Benim oğlum 12.30 civarı öğle uykusuna yatıyor 1.5 saat kadar. O esnada ne yapmam lazım? Ya altına yaparsa, bunu nasıl durdurabiliriz? Bez bağlamamız gerekiyor mu?