meri453 12+2 yim. 2 saattır karnım çok ağırıyor ara sıra kramp gırıyor sankı şişlik oldu karnımda hıç bısey de yapmadım yatıyorum. Kasıklarımda ağırıyor hastaneye gitsem mi yoksa geçer mi yardımcı olun.😥