Merven7 Kızlar açlık kan şekeri alt sınır 74 benim 50 çıktı bu sorunu yaşayan varmı aranızda ne yaptınız
eslemesila Merven7 sorun değil benimde hep düşük çıkıyor herhalde çok tatli tuketmuyorsunuz önemli olan yüksek çıkmaması