Hazal-karabulut1 Hanımlar günaydın dun hastanede kan ve idrar vermemi istedi doktorum verdim. Kanda glikoz 96 çıkarken idrarda glikoz pozitif çıktı sebebi sizce ne olabilir? 35haftalik hamileyim.
symaaaaaaa Hazal-karabulut1 bende de öyle olmuştu 36. Haftada doktor yediğin şeyden kaynaklı olabilir demişti