FiruzeAlagoz1207 Eda üreyen özdemir nasil bir doktor acaba ondan randevu aldım da bide muayeneler saat kaçta başlıyor
yalcin_sevda FiruzeAlagoz1207 dokuzda başlıyor muayeneler bazen geçebiliyor ben o doktoru bilmiyorum da yasemin hoca çok iyi
Yehsen-27 FiruzeAlagoz1207 bende ilk defa gidecegimde Çerkesdeyim kızlar Ankara şehir hastanesi misal kan verince o gün içinde çıkıyor mu
Cigdemm1 yalcin_sevda merhabalar Burcu bal bozalan diye bir doktor var mı Ankara şehir hastanesinde acaba bilginiz var mı
Efnanada yalcin_sevda Yasemin hoca dediginiz ümit yasemin sert mi ? acaba bende ona randevu aldım ilk kez gideceğim
yalcin_sevda FiruzeAlagoz1207 kaç haftaliksin bide takibini devamlı aynı doktora bi doktora yaptır derim
FiruzeAlagoz1207 yalcin_sevda özlem hocaya gidiyodum ama yokmuş bende başkasından alıyorum kac haftadır bi turlu denk gelemedik 🤣 34. Haftadayim
yalcin_sevda FiruzeAlagoz1207 evet ya bende mecbur bu hafta başka doktora gittim sistem değişiyormuş hastanede randevu vermiyorlardı kapalıydı sistem bi çok doktor yok bir aydir
yerlersenietipuff FiruzeAlagoz1207 ben de kendi doktoruma bulamadım randevu mecbur özlem hocaya aldım. Yarın için. Nasıl ilgisi bebeğin kilosunu falan soyluyomu canim
yerlersenietipuff 1aysekaplan bende yarın özlem hocaya gidecem orda olmasa niye randevu versinler ki inşallah bı sürprizle karsilasmayiz
FiruzeAlagoz1207 1aysekaplan ben bugün kontrole gittim sabah erkenden gidince sıra aliyosun ya aynı o şekilde sıra alacaktım özlem hocaya istedim o yok dedi
yerlersenietipuff FiruzeAlagoz1207 canım kaç gibi gittin. Bende kendi doktoruma randevu bulamadım erken gitsem o şekil saat kaça kadar sıra veriyolar
yalcin_sevda Cigdemm1 benim devamlı gittiğim iki doktor var 10 oda var bütün doktorları bilmiyorum ama yanlış hatırlamıyorsam sanki duydum gibi o ismi ya
Cigdemm1 yalcin_sevda bulunduğum şehirdeki devlet hastanesine tayini çıktı cuma günü randevum varda nasıl bir doktor merak ettim
1aysekaplan yerlersenietipuff bir kere gittim ben ozman daha 7+0di bana kalp atışını felan göstermişti çok ilgili ve şakacı bir doktordu çok sevmiştim sonra başka bir doktora aldım hasan diye birisi bin pişman oldum şimdi hep özlem doktora gitmiyo düşünüyorum
FiruzeAlagoz1207 yerlersenietipuff ben memnun kalmıştım hatta ultrason kağıdı falan da vermişti sonra bi daha bulamadım 😂 sabah 7de hastanedeydim bugün kişi azdı 9 buçukta işim bitti 😂
1aysekaplan yerlersenietipuff diğer arkadaslar sabah gittikleri için olmayabilir hastanede bazı doktorlar bazı günler gelmiyor randevu açtığına göre vardır büyük ihtimal 😊