superstar_00 Krtbusraee Evet kendisi geldi küveze girmedi benim 34. haftada erken doğum tehlikem vardi ciğer gelistirici iğne yapmıştılar progestan ve magnezyum başlattı doktor 36.haftada gebelik kolastazı çıktı doktorum 37.haftada bu bebegi digurtmamiz lazim dedi bebek 36+6 da doğdu.
HtchmzZ Bende 37 de yapacağım fazlası ile korkulu ve endişeliyim ic dikişlerimde incelme vAr ağrım ve sancım olduğu ıcın daha bekleyemeyiz dedı doktorum bebeğim de çok gelişmedi inşalllh küvez e girmez 😞
Krtbusraee HtchmzZ hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin Allah ♥️ kaç kilo şuan korkmayalim bende tedirgin oluyorum ama 37 hafta erken bir doğum değilmiş