Gittiğim hastane başladığımdan bu yana üçüncü kez zam yaptı ilk ikisinde oran cok düşüktü ve doktorumdan memnun olduğum için değiştirmek istemedim ama dün kontrole gittim ve %30 zam gelmiş normal doğum 6 binden 8 bine cıkmış sezeryan olursa 9 bin haftasonu durumunda 10bin ve aklıma takılan konu şu iki ay önce arkadasım 2.doğumunu yine farklı bir özel de yaptı doktorundan cok memnun ve 2200 ödedi doktorumdan memnunum diye geçmek istemedim ama son haftalarda bian da böyle zam olunca oraya geçmeyi düşündüm ilk doğumum ondan korkuyorum hani ters bir durum olsa niye değiştirdim diye bir duruma düşermiyim diyorum siz olsamız ne yapardınız