kızlar doğum sonrasi gaz cikarma , bağırsak duzenleme vs. için erik alıp kaynattim ama kaynatip suyunu mu süzücem yoksa blenderden mi geçiricem bilemedim ve sadece suyu faydası olmaz diyerek blenderden gecirip şişelere koydum . bu sekilde mi yapılıyordu acaba bilenler cevaplasın lütfen