Doktorum gittiğimde getirtin normal bebeğimin sağlıklı olduğunu söyledi yeni gittiğimde ise beyninin bi tarafında bunun çok önemli olmadığını 24 haftada geçebileceğini söylediği bir su baloncuğu var dedi iki hafta sonra detaylı ultrosana gitmem gerektiği gerşeyin bir ay içinde netlik kazanacağını söyledi yaşayan varmı böyle bir durum