Kızlar bu sabah 9.30 da planlı spinal sezeryanım var. 39+0 olduk Kızçeme kavuşacağız hepinizden dua bekliyorum 🙏🌸 Plesanta previa var bu zamana kadar hic kanama yasamadım insallah sıkıntısız cok rahat bir dogum geciririm. Cıkınca sorularınızı yanıtlayabilirim🍃Tecrübeli annişlerden tavsiyeler beklerimmmm😇