Appayipyip Esevren hayırlı olsun ben de bugün 37+4 üm sadece geceleri ufak sancılarım oluyor sizin nasıldı acaba
Esevren Appayipyip benim 2 gün kalça ve bel ağrısı vardı doğumun olduğu gün kontrolüm vardı suyu fazla çıktı ki çok şükür eve gittim sonra nişandı sancıydı derken evde 6cm i görmüşüm hastaneye geldim suni sancı sonra mucizeee🥰