ilk gebeliğimde 35 inci haftamda zorunlu sezeryan oldum ama içimde hep sezeryan olmak vardı neyle karşılaşacağımı bilmiyorum diye 1,5 2 saat kadar doğum sancısı çektim sonuçlarımı beklerken ama o an bile kendime dedim doğurmamazmışım bu sancıyla ben demesem allah tabiki yardımcım olacak kimler doğuruyor sonuçta ama canınız tatlıysa eğer sezeryan en mantıklısı hiç ağrım sızm da olmadı bi ilk ayağı kalkarken haliyle bi zorluk çekiyorsunuz ilk gün o kadar bende 2-3 güne normale döndüm korkmayın tamamen bünye meselesi bu normal doğum yapıp dikişli 10 gün yatan arkadaşlarımı biliyorum o yüzden siz ve bebeğiniz için doğrusunu düşünüp öyle karar verin zaten bi kaç gün nasıl geçiyor anlamıyorsunuz bile o sırada kaynayıp gidiyor iyileşiyorsunuz