Benimde sabah aynı şekide geldi şimdi foruma bakayım dedim 37+6yım ağrılarım yok arkadaşıma telefon ettim nişan olduğunu söylüyor .. acaba gerçekten doğum mu başlıyor?? Bende aynı şekilde tedirginim sizin ağrılarınız var mı ? Haberdar ederseniz sevinirim . 😊