Muzlupuding Ne zaman hangi durumlarda kaç haftalıkken ve ne kadar süreli kullandınız? Bebeğe bi zararı oluyor mu?
Merveeall Muzlupuding Corona atlattım kullandım çok şükür bir zararını görmedim hatta devam ediyorum hala
Kleopatra- Muzlupuding Bende kullandım idrar yolu enfeksiyonu için hiç de birşey olmadı doktorum gönül rahatlığıyla verdi çünkü kontrol ederek
CenKayNur 4 aylıkken grip olduğumda yazmıştı doktorum 3, 4 gün kullandım sabah akşam yazmıştı ama tek öğün kullandım çok şükür bi zararını görmedim Cuma’ya doğumum var
Muzlupuding CenKayNur sağlıkla kucagına al inşallah canım bende bebeğin sağlığından endişe etmiştim de ondan sorayım dedim doktorum iç dedi ama yinede tecrübe etmiş annelere sormadan edemiyo insan
tugbaturkoglu Bende kullandım idrar yolu enfeksiyonu için 23. Haftada doktorum bebeğe zararı olmayan antibiyotik olduğunu söyledi bi zararı olmadı 7 gün kullandım sabah akşam
Merveeall Muzlupuding aynen ama yinede doktorunuza danışmakta fayda var ben eczanedeyken doktorumu aramıştım 😅