Kızlar merhaba öncelikle 25inde doğum yaptım bebegim 9 günlük. Öncelikle ilk çocuğum normal doğumdu çok menünündüm bunuda öyle bekliyorduk fakat hem gebelik kolestazi hemde kordon dolanması olunca kontrol diye gittiğim gün beni sezeryana aldı doktorum . Spinal tercih ettim . Geberdimmm . Hem çok ağrılarım oldu dikisimden hemde spinal sonra 3 gün baş ağrısından zırıl zırıl ağladım ardına şuan sırt ağrılarım beni mahvediyor . Şuan bana bunu haziranda yeni bir ağrının ortaya çıkması. Bebeğimi emzirmeye kalktım ve bıçak gibi vajinada birşey saplaniyor idrarını bile yapamadım ağladım şuan biraz iyiyim sabah kontrolüm var şu bandı çıkacak onda söyleyeceğim yaşayan varmı bu ağrıyı? Birde Rabbim herkese herşeyin hayırlısını versin sağlıkla kucağınıza alın inşallah herşey istediğiniz gibi gitsin güzel anneler 🥰🥰🥰🥰🥰