1babymom Kızlar 36+2 yim dün sabahtan akşama kadar temizlik yaptım. Uyuyana kadar agrım yoktu ama şimdi bacaklarımın agrısına uyandım ve sanki adet olacakmışım gibi ağrı var kasıklarımda. Yorgunluktan mı yoksa doğum belirtisi mi . Yardım lütfen
Appayipyip 1babymom isterseniz bi duş alıp dinlenin ağrı hala geçmediyse ve git gide şiddetleniyorsa hastaneye gidin
1babymom Appayipyip teşekkür ederim bacak ağrısı azaldı çok şükür. Arada hafif adet sancısı gibi oluyor ama düzenli değil oda. 36.hafta olunca bi korktum ☺️