Gulcag Merhaba güzel anneler ben 3 sene önce göğüs küçültme ameliyatı oldum sol göğüsüm de ilk başlarda sorun yaşadım his çok sonradan geldi. Şimdilik sıkıntım yok doktorum süt kanallarına dokunmadım dedi ki inanıyorum ama göğüs küçültme ameliyatı olup emzirmede sıkıntı yaşayan oldu mu? Ya da ne gibi sıkıntılar yaşadınız? Şimdiden tşkr ederim 🤗
Sibelyalcinnn Ben de aynı şeyi merak ediyorum ekim 8 de doğum olucak sütüm gelmicek diye çok korkuyorum
Gulcag Sibelyalcinnn İnan tek korkum bu ama göğüslerimin sütlendiğini de fark ediyorum bakalım başkası çıkacak mı?