Deryak52 çok kilo almak sağlıklı değil zaten. Ben de doktor kontrolünde zayıfladım. Şekerim falan da çıkmadı. 4 gün sonra doğumum var. Başlangıç kilomun 3 kilo altındayım hala. Bebeğim on gün önden gidiyor başından beri. Sağlıklı beslenme diyeti yaptım. Zaten doktorlara göre de zayıfsan eğer, alınması gereken kilo 10