Kizlar merhaba.. 34+3 hamileyim yaklaşık 2 3 gündür sancım var kasıktan bele yayılan rahim sızlatacak derecede cok uzun surmuyor ve surekli olmuyor. Bugün de bebegimi cok aşşada hissettim o kasıkta oynadıkça kasıktan bele rahime yayilan büyuk bir sancim oldu erken dogum olur diye cok korkuyorum persembe gunu randevum var benim gibi sancı ceken varmi acaba