Angelasu En son 15temmuzda regl oldum ilk günümdü 5 gün sürdü 30 temmuzda birliktelil oldu yumurtlama dönemimi takip etmeden oldu yardımcı olabilirmisiniz hamile kalırmıyım sizce
uraz_ve_annesi- Angelasu bu kaçıncı postun bu gece herkes aynı şeyi söyledi ama yumurtlama adet bitiminden yaklaşık 2 hafta sonra oluyor ve yumurtlama olmazsa hamile kalamazsın
[silindi] Angelasu uygulamadan takip et yumurtlama günü illa olcak diye bişey yok öncesi gün sonrası gün dene inşallah tutacaktır
Angelasu uraz_ve_annesi- anlasam tektardan sormazdım heralde ters konuşmana gerek yok anlasam bilsem sormam zaten
Deletedmom7373700 Angelasu kız bi sakin anacım 😂 kaç tane post açtın peş peşe. Dursana zaten bir posta da yazar yazan. Yumurtan çatlamalardan sperm nereye gidecek neyle döllenip gebelik oluşacak ? Mantıken düşününce bile olmayacağını tahmin edersin. Yumurtalama zamanını takip etmen lazım.
Vera09 Angelasu yumurtlama zamanına denk gelmiş olabilir hamile kalmış olabilirsiniz. Ama kalmamış da olabilirsniz bunu bilemeyiZki adet gününz geldiğinde test yaprsınız