Sincapannesii spinal oldum. Spinal sadece sezaryende oluyo. Belden aşağı uyuşuk ve sırtından yapılan ilaç tek seferlik. Katater olmuyo, spinal de doğum sonrası ağrı kesici butonu olmuyo dediler ama bende vardı. Normal elimdeki damar yoluma bağlandı.
Epidural hem normal doğumda kullanılıyo hem sezaryende. Sırtta katater kalıyo ilaç takviyesi yapılabiliyo. Epiduralde de doğum sonrası ağrı kesici butonu oluyo. Direk sırtındaki katatere bağlı oluyo.