ebruulas92 hayırlı olsun bebeğiniz 🙂 ters duruyormuşya doğduğunda bacaklarını hep yukarı kulaklarına doğru kaldırma gibi bi refleksi var mı? Benim bebeğim de ters eğer dönmezse ve o şekilde kalırsa diye korkuyorum da gerçi geçici bi durum ama yine de üzülüyorum