Sincapannesii Kızlar 12 Ağustosta sezeryan olucam bazı insanlar sezeryandan sonra sütün geç gelebileceğini yada gelmeyeceğini söylüyor doğruluğu nedir yada başına gelen oldu mu olduysa nasıl süt geldi
Kumsallina95 Sincapannesii canım bunları hiç düşünme pozitif düşün çok rahat bir şekilde sütun geliyor emin ol ikinci sezeryanda hemen geldi bende çünkü çok pozitiftim hiç kötü düşünmedim sanada tavsiyem bu olur rahat ol spinal ise zaten daha rahat geliyor hayırlı doğumlar 🙏❣️
Deletedmom7373700 Sincapannesii birazda psikolojik diye düşünüyorum. Arkadaşım sezaryen doğum yaptı. Odaya çıktığı gibi de emzirdi. Gayet geldi sütü. Kuzenim de sezaryen yaptı. Ama hep sütüm gelmezse düşüncesi vardı. Göğüs pompası biberon fazla fazla almıştı çantasına. Kaç gün sütü gelmedi. Düşünmemeye çalışın. Gelecek bol sütüm olacak diye inandırın kendinizi. Etkilemeyin psikolojinizi
Lulemom Sincapannesii ben sezaryen oldum odaya geldiğimizde göğüsümü sıktı hemşire. Süt var dedi direk emzirdim.
merveoflazoglu Benim araştırmalarıma göre, bebeğin eşi dediğimiz plesenta vücuttan ayrıldıktan hemen sonra süt başlangıcı olur. İlk etapta gelmezse bile asla pes etmeyin vazgeçmeyin. Herkesin sütü olurmuş, her doğum kendine özeldir 👍
OzgeSyr_ Lulemom bugun dogum yaptm aynısı oldu ama bebeğn cene kuvvetlı degılse sut olsada gelmıyo Hemen pompa aldrdm esime
meltemcanli Sincapannesii ya lütfen böyle şeylere inanmayın süt kanalları hamileyken dolmaya başlıyor vücuttan plasenta ayrılmaya başlayınca süt geliyor. Sezaryen ameliyatta bebeğin eşini içinizde bırakmadığı için süt tabi ki gelir. Bu fikirlerle sizi gerip düşündürren insanlarla görüşmeyin esas ondan sütünüz gelmez
Pcoslubiranne Sincapannesii bence dogumla ilgisi yok bu sut isinin. 31 haftaligim sütum geldi bile.dogum.yapmadim sonucta.Sagsam ya da emzirsem cogalacak.
Neslisahhh Sincapannesii benim sütüm aynı saat içinde geldi. Gönlünüzü ferah tutun aklınıza getirmeyin bunu. Sezeryandan sonra boool boool su ve sade kahve tüketin.
3prens1prensesmom Sincapannesii sezeryan dogum yaptim en gec 3.gün sütünüz inmiş oluyor pes etmeden bol bol emzirmek gerekli :)