Merwecan 32+0 ile 18 Eylül’de erken doğum yaptım. Hiçbir riskim yoktu, bir anda sabaha karşı nişanım suyum geldi, hiç panik yapmadan doktorumu aradık hastaneye yatışım yapıldı. Öğleden sonra da sezeryanla dünyaya geldi aceleci oğlum. Post paylaşmıştım yakın zamanda, bakabilirsiniz.
Öncelikle lütfen sakin olun, bebeğiniz ne zaman gelmek isterse en doğru zaman o’dur. Hayırlısını dileyin, korkmayın. 🌸