Sancilr akşam 5ten snra çok aşırı geldi belden kasıklarıma hastneye geldik sancılar yüksek çıkınca alttan muayene ettiler acilmam olduğunu söylediler ama zamansz geliyor miniğim. Çünkü sezeryan olucam sözde ve günümüzü gdip yarn belirleyecktik. Velhasıl sancılar çok zor Allah yardım etsin çekenlerin de. Neolur dua edin