40+0 haftalığım tık yok özel hastanede epidural normal doğum olarak anlaşma yaptım fakat bana doğum için perşembeye yatış verdiler suni sancı almak da istemiyorum doktora danıştım bana güven dedi mantık olarak düşünmek gerekirse sancı verilmeden doğum gerçekleşmez ama kafama takılan neden sezeryan gibi gün veriliyor