Poyfudukk Son adet tarihime göre 5 Ağustos tahmini doğum tarihiydi bende hep erken doğuracağım diye düşünüyordum içime öyle doğuyordu şimdiyse tahmini günümüze 2 gün kaldı ama gelen giden yok 😂 Bizimle aynı durumda olan var mı teyzoşları 💕
Tugbakocakkk Poyfudukk benim 0 gün kaldı diye gözüküyor 40 haftalık olduk ama gelen giden belirti yok daha 🤣
Arzuuzra0 Poyfudukk ayni durumdayiz ne yazikki benimde son 2 gozukuyor ama gelesi yok yolu bulamamis sanirim henuz 😅