Elifinannesi97 Ne yapacağımı bilemedim belki yemeğe çıkarır yemeği o yüzden eliyorum onun harici ne yapabilirim bu arada 28 haftalık hamileyim
CeyAsel1 Elifinannesi97 bu ayın 13ü bizimde ama eşim Suriye’de görevde malesef birşey yapamıyorum siz yapın ay vallaha ilk evlilik yıldönümü birde
Bussi Ah yani eğer bütçeniz varsa söyle günü birlik sapanca da çok güzel yerler var havuzlu filan benimde yaklaşıyor durumum el verse böyle birsey ayarlayıp oraya götürmek isterdim
Bussi Elifinannesi97 bende onu çok düşünüyorum ama denize falan giren hamis görüyorum ya havuz falan ama ambians da yeter ya kafa dinlemelik soyle stresten uzak
Elifinannesi97 Bussi bencede öylede denizde bı sknti olmaz diyorum da eşim biraz pinpirik olunca malesef bu sene gidemeyiz
kizannesiyimm Bizim de 7’si. Üstelik doğum günüm bir de 😂 6’sında yemeğe gideriz dedik izinli diye de ben de ne yapsam diye düşünüyorum 🤔