Kafamda deli sorular ultrasonda bir ölçümü hariç haftasında bebeğim yani gelişim geriliği yok bi ara geriden geliyor muhabbeti oldu şimdi öyle bişey yok benimde karnım küçük çevremdekilere göre bunun bireysel bir farklılık olduğunu düşünsem de ya bebeğin çok küçük oluşundansa diye endişe ediyorum. Benimle aynı durumda olan varmıydı? Küçük karınlı ama bebek doğduğunda diğer normal bebekler gibi olan 3 kilo veya genel gelişimi geride durmayan