Kızlar 12 Ağustosta sezeryan olucam bana önereceğiniz şunundan bunu yapma bunu yanına al şöyle yaparsan daha iyi olur gibi önerileriniz varsa lütfen yazarmısınız ilk gebeliğim ve çok heyecanlıyım bide sonta çok acıtıyor mu sonrasında bi zararı oluyor mu yazan herkese çok teşekkür ederim ☺️