Nazlican46 bana da doktor kendi tercihime bıraktı çünkü ben aç kalamıyorum aç gitmem gerekiyordu bekleyecektim açlıktan bayılırdım herhalde bende dedim kan ölçtürsem olur mu sağlık ocağında en yakın yaptırabilirsiniz bu testleri isterseniz hastane de dedi benim annem tarafı her gün birinde şeker çıkıyor bende kandan ölçtüreceğim eğer gerekirse yaptıracağım.