Kızlar 18haftalık hamileyim 🍀 3-4 gün önce sol göğsümün karınla birleştiği noktada yani göğsümün üstünde değil alt tarafda ufak tefek morluklar belirdi toplamda 2-3 cm boyutunda. Göğüslerim dolgunlaştı baya bi onunla mı alakalı sütle mi yoksa başka bişey midir acaba 🙄 Ne olduğunu anlayamadım doktor kontrolüme kadar size sormak istedim karşılaşan var mı aranızda?