Ajda_3452 Arkadaşlar benım adetim gecıyor 3 gündür goguste sısme var mıde bulantısı kasık ağrısı var 2 gun once normal test yaptım negatif çıktı acaba cokmu erken yaptım yanı adetim 1 gün gectı dayanamadım yaptım acaba yarın bidaha mı yapım test ne dersınız
Dafneris Ajda_3452 canım benim adetim 2 gün geçmişti test yaptım negatif çıktı ertesi gün pazar gününe denk geliyordu ama evde dijital test vardi sabah onu yaptım pozitif çıktı yani bence 2 3 gün daha sabret yada kan testi ver o daha garanti
Bussi 3 haftalikta falan cikmayabiliyomus sanırım ek net 4 5 haftalik siz yine reglinin 4. Gecikme gününu bekleyin bence