eses34 Merhaba.. enfeksiyon ve akıntm için doktor donaxly fitil verdi. Fakat internette okuduklarimdan sonra korktum. Erken doguma sebep olduğu yazıyor. 34 haftalık hamileyim. Aranızda kullananlar varmı acaba