PamukAnne 23+4 günlük ikiz hamileyim karın sertligiyle gittim su fazlalıgı dedi olan var mıı böyle hanımlar ?
Adrl PamukAnne aynı sorun bende de var erken Doğum ıhtımalım var ıgne ilaç kullanıyorum 3 haftadr yatıyorum suan 32 haftalıgız
dalin PamukAnne ben 37+1 haftaligim suan canim 36 haftalikken su fazlaligi bendede cikti suan hala devam ediyor internetden okuduklarim beni cok strese sokmustu druma soyledigimde oyle seyleri okuyup kendini strese sokma bisey olmaz sadece su fazlaligi erken doguma yol acar dedi bende zaten sona yaklastim.meyve bile yememistim suyu cogaltir diye drum sakin oyle bisey yapma yiyeceksin dedi.Allah bebislerimizi sag salim kucagimiza almayi nasip eder ins
Alinmavi PamukAnne komsum su fazlaliligi vardi o yuzden son 3 ay yatti sadece tuvalete kalkti. Mandalinayi fazla yemeyin diye duymustum. 2900 gram bebegi oldu sagliklilar simdi ama bebegin cigerine su kacmisti 1 hafta hastanede kalip taburcu oldu.
Leylaa16 PamukAnne ben 27 haftada su fazlaligim var dedi doktor. Erken dogum riskin yok ama sekerin sinirda çıkmasından dolayi suyu fazla. Buna yapacak bir seyimiz yok erken digar ikimizde üzülürüz. Hamur isi hazir gida abur cubur tatli yok dedi. Dikkat ediyorum 30. Haftada kontorle gidecegiz bakalim.
Aliirem Halam seneler oncesi boyle bısey yasadı karnından sıvı almak ıstedıler azalması ıcın ve o gece bebegini normal dogum yaparak ölü dogurdu size demem o ki sakin siviyi azaltalim felan derlerse kabul etmeyin Allah yardimciniz olsun
Aysegull Bende 23+4 üm canım benimkide fazla çıktı daha sonra doktor şeker yüklemesi icin çağırdı yaptik şeker çıkmadı hatta azalmıştı geri sınırın üstündeydi şimdi tam sınırda inşallahta artmaz yüzde 70 hicbir sebeb yokken oluyormuş bu durum
zynpkoseogluu Tanıdığımında suyu fazlayda aşırı meyve tüketmekten dolayı olduğu çıktı azalttı normal bi şekilde tüketti ve bidahaki kontrole gittiğinde doktoru fark olduğunu suyunun biraz daha azaldığını söylemiş herşeyin aşırı zarar
reflesha PamukAnne bende su fazlaligim var malesef normale düsüremiyorum bir türlü sertlesmeler oluyor rahatsizlik veriyor
Adrl PamukAnne proluton ıgne bıde adalat Crono hap kullanıyorum Benim karnımda çok sert oluyor Internette yazanlara takılma ınsanın moralını bozmaktan başka bır işe yaramıyor inan
PamukAnne dalin inşAllah canım benim sen azaltmşsın Rabbim vaktin geldiginde Yar yardımcın olsun inşAllah ❤ Bu karında sertlik falan çok rahatsız edici yaa
PamukAnne Adrl yaa canım bende ister istemez bakayım diyorum yaşayan var mı tecrübeli birileri diye daha çok kaygılanıp üzülüyorum. Rabbim korktuklarımızdan emin kılsın hepimizi inşAllah
PamukAnne Alinmavi Ya maşallah ne güzel o kaygısını korkusunu atmış maşallah. Az olsa suyu sıkıntı çok olsa sıkıntı çok şükür verene ☺
Adrl PamukAnne ya bende ılk öğrendiğimde çok araştırdım ağlaya ağlaya mahvoldum ama smdı toparlandım şükür doktora üzüntü doğumu hızlandırır sakın ol dedı suan yedıklerıme dıkkat edıyorm sadece mesela ekmegı tatlıyı falan azalttm
PamukAnne Adrl bana da korkulcak bir durum yok dedi ama araştırınca başkalarının acı tecrübelerini okuyunca kendi kendimi üzdüm. Dikkat lazım demek ki😣
PamukAnne Leylaa16 inşAllah hayırlı haberler alırsınn senin şikayetlerin var mıydı su fazlalıgı ögrenmeden önce
Adrl PamukAnne herkeste aynı şey olacak degıl ya ıyı düşünelim ıyı olsun canm. Iyı seyler yazmıyor bende çok araştırdım okudukça üzülüyor daha da İnsan Rabbım hayırlısıyla sağ salım kucağımıza almayı nasıp etsın hepımıze ınsallah
Leylaa16 PamukAnne yok bir rahatsizligim yoktu. Doktor ultrasonda görünce söyledi. Haberim dahi yoktu. Hamileligimde en küçük seyi bile takip agladigim ve cok yiprandigim için bu su fazlaligini takmiyorum. Rabbim yazmis bir sey boşuna dert etmemin anlami yok. Hayirlisi ile saglicakla dogsunlar insaallah
Aysealty Nasıl artıyor bu su biri bana söylese benimde az 😔fazla olsa dert az olsa dert cidden😔Allah yardımcımız olsun
PamukAnne Aysealty canım bir yakınımında azdı 3 litre falan su tüketti tuzu şekeri azaltmıştı bilmiyorum tabi ki nasıl bir tedavi verir doktorun ama bir de az olunca özel bir ped veriyolar suyun sızıyomu diye hergün o pedi hastaneye götürüyosun araştırıyolar. Bizim de suyumuz çok karnımn sertleşiyo hepsi ayrı risk . Rabbim yardımcımız olsun