Cilembalci Kızlar ben 31+1 haftalik hamileyim bebegimde gelisim olarak 32 haftalik ama daha dogumuma var bugun 3 defa t shirt üme damla damla süt bulaşti dokunmadan kötü bisey mi basina gelen var mi lütfen söyleyin
Sleepless_Mother Cilembalci aynı haftadayix Benimkide bı defa aktı kötü bişey değil diye biliyorum korkma canım memeni sıkma ama
Dilhunizade Cilembalci sut kanalları kendini doğum.sonrasina hazırlıyor gayet normal bir durum endiselenmeyim
cgnduru Cilembalci normal canım benimde şuan 34 haftalık 33 te geldi sutum.. hormonlarla alakalı olabilir yani çok dokunma sadece sen oynama, doğru yanlış bilmemde oynamak doğumu tetikleyen bir şeymiş
Cilembalci Sleepless_Mother yok yok sıkmadım böyle damla damla geldi gecede geldi şükür kötü bişey değilmis.
Cubukmakarna Benim ilk hamileliğimde 17. Hafta gelmeye başladı:) sezaryen oldum ve hemen sütüm geldi :) sütün geleceğine işaret derler. Ama sıkmayın göğsünüzü
Cilembalci Cubukmakarna yaa senin baya erken gelmiş ben simdiden korktuysam seni dusunemiyorum canim 😇
Derya Cilembalci kötü bir şey değil kanallarınız ne güzel açılmış bebeğiniz doğunca hazır halde eğer çok geliyorsa saklaya bilirsiniz ilk gelen süt çok sağlıklıymış saklama imkanınız varsa saklayın buzlukta be bebek doğduğunda verin🌸
Cilembalci Derya evet bunu birkaç yerde okumuştum ama çok çok az birkac damla şeklinde geliyor biraz fazla gelse saklamak çok isterdim
Lavanta27 Cilembalci benimde 2 3 gün önce durduk yere bulaşdığını akdığını kördüm damla damla 28 haftalığım bende .Birde benimiisi sertleşmişti şişdi baya🤷🏻♀️🙂
Cilembalci Lavanta27 benim sişmedi de korktum oyle şukür normalmis internette erken doğum habercisi falan yazilmis birde ☹
Lavanta27 Cilembalci bende korkmuştum ama artık normal olduğunu biliypruz korkmayalım .😊Sıkmamak gerek.🙅🏻♀️
Sleepless_Mother Cilembalci ayh inşallah ya 🥰🤤 oğlumda 6 ay tek verebilidim yavrum icemedi kuvezde kaldı tutmadı beni pek inşallah bu doya doya içer 🤤🤣♥️