Alerjik astımım evde 2 kedim var , ev tozu , polen , kedi alerjim var yoğun olarak kışı çok zor geçirdim kaloriferden de ötürü kullandığım ilacı değiştirdi Alerset verdi her gün içmek zorunda kaldığım oldu doktor hiç bir sıkıntı olmayacağını söyledi bakalım doğunca göreceğiz inşallah