Ezonusss Kızlar benim bi 5 aydır falan sigortam ödeniyor 32. Hafta da rapor alacağım. Doğum parasını alamabilmek için kaç ay sigorta olmalı alan yada alacak olan bilgi verebilirmi
TinyBabys Ezonusss son bir yıl içinde 90 gün ödenmiş primin olması gerekiyor. Ve rapor aldığında sigortalılık halinin devam etmesi gerekli.
Birkuzucukbeklerken Ezonusss aynı iş yerinde 90 gün yani 3 ay sigortalı olman lazim ve raporu aldığında sigortanın devam ediyor olması gerekiyor iş yerinin sana çıkış vermemesi lazım yani