fk3458 Kızlar sizde durumlar nasıl ağrınız sızınız sancınız, var mı benim belim ağrıyor birde arada bir kasıklarım ağrıyor dünkü muayenede nst de sancı çıkmadı doktor pazartesi gününe kadar bekleyelim dedi 😊
Feka fk3458 40+5 bel ağrısı bebek hareketliliği baskı herşey var ama sancı yok açılma yok. Bugün de geldi geldi ypksa suni sancı
Woman3535 fk3458 vallahi bende öyle diyodum gelmiyoooo gelmiyooo diye dolanıyodum ortalıkta 😅😅 41i görücem diyodum 40+3te suyumun gelmesiyle geldi 🤣🤣 hatta hamileliğimde son güne kadar gezdim artık millet yolda doğrucan diyodu🤣
Beyzalicyr fk3458 ya Bu erkek bebekler gelmemekde ısrarcı galiba bizde 39+1 ama bişey yok hala sadece genital bölgemde batma hissediyorum o kadar 😂